10 שיטות SEO שאתם חייבים להכיר כדי לשלוט בחיפוש בגוגל בשנת 2020

להלן 10 שיטות SEO הטובות ביותר לשליטה בחיפוש בגוגל השנה.

10 טיפים בנושא קידום אתרים שלא תוכלו להתעלם מהם בשנת 2020

01 - חשבו סמנטיקה, לא מילות מפתח

לפני יצירת תוכן מהמם, השתמש בהצעות מילות מפתח מכל מקורות מילות המפתח האפשריות, כולל מתכנן מילות המפתח של מודעות Google, "אנשים שואלים גם" ו- "חיפושים קשורים" של גוגל, שאילתות ממערכת החיפוש של גוגל ומילות מפתח / נושאים המשמשים את המתחרים.

רמז: השתמש בכלי מחקר מילות המפתח של WebCEO אשר אסף עבורך את כל סוגי ההצעות למילות מפתח. עבור כל הצעת מילות מפתח תראה חיפושים חודשיים, ערך תחרות ו- KEI (אינדקס אפקטיביות של מילות מפתח) – כדי לעזור לך לבחור את מילות המפתח והנושאים היעילים ביותר.

02 - השתמשו במבנה נתונים

אם ברצונך להופיע בראש ה- SERPs (וכן, קטעי טקסט שמופיעים הם בחלק העליון ביותר) – הקפד לפרסם כל פיסת נתונים חשובים (רשימות, שאלות נפוצות, כתובות דואר, מספרי טלפון, מידע על המוצר, ביקורות, מחבר נתונים וכו ') כנתונים מובנים.

רמז: השתמש בכלי ניתוח ה- SEO של גוגל  Google Markup Test כדי לבדוק בדפים שלך נתונים מובנים, כמו גם גורמי SEO אחרים שיכולים לעזור לך או לחסוך את האתר שלך מדירוג גבוה יותר.

03 - קבע נקודות ביקורת ומעקב אחר תוצאות

ביקורות הן חשובות. הן עוזרות לך לראות אם האסטרטגיה שלך אפקטיבית מספיק כדי להמשיך להשתמש בה.

השתמשו בכלי מעקב אחר דירוג כדי לבדוק את מיקומי האתר שלך בכל סוגי תוצאות החיפוש (לוח הידע ומציגים קטעי טקסט, תוצאות בתשלום ואורגני, תוצאות תמונה ווידאו, קניות, חדשות, מלונות ומקומות) בכל המקומות שבהם הלקוחות הפוטנציאליים שלך עשויים לחפש – עד מדינה, עיר ואפילו מיקוד!

04 - הכניס למשחק מילות מפתח מוערכות

ראה כיצד אנשים כבר מוצאים את האתר או האתרים של הלקוחות שלך. קונסולת החיפוש של גוגל תהיה החבר הכי טוב שלך כאן.

חבר את מסוף החיפוש של Google לחשבון לאתר שלך והוסף תובנות חשובות לתמהיל השיווקי שלך. לאחר שניתחת את כל מילות המפתח הבלתי מוערכות שמביאות לך תנועה – חיזוק את עמדות החיפוש שלך עבור מילות מפתח אלה על ידי הוספת תוכן בעל ערך רב יותר וביצוע בניית קישורים חכמים

05 - טפל בבעיות טכניות באתר

קישורים ועוגנים שבורים? דפים איטיים? בעיות בגישה לדף? אתה לא יכול להרשות לעצמך לקבל את זה בשנת 2020.

כלי ביקורת טכנית כדי לבדוק בדפים שלך שגיאות טכניות כגון קישורים ועוגנים שבורים, הפניות מחדש לא ידידותיות, שגיאות שרת ועוד.

06 - הפוך את האתר מותאם לנייד - חשוב!

עכשיו כשגוגל עברה למדד ה- Mobile-First, האתר חייב להיות ידידותי לנייד.

רמז: השתמש בכלי ניתוח של גוגל כדי לבדוק אם דפי האתר שלך מצייתים להנחיות של Google לניידות. עקוב אחר עצות הניתנות לפעולה כיצד לתקן בעיות שמישות לנייד ולזכות בנתח החיפוש שלך.

07 - עיצוב האתר ושיפור טעינה

חוויות משתמש גרועות יכולות להוות אסון לא רק בגלל שאתה מאבד מבקרים לא מרוצים. זה אחד מגורמי הדירוג כעת: גוגל מעצימה אתרים שיש להם שיעור יציאה גבוה מכיוון היציאה וזמן השהייה הקצר.

רמז: שכור מעצב UX טוב כדי לקבל תמונה גדולה ולהצביע על בעיות UX באתר שלך, לבנות את כל נתיבי המשתמש האפשריים, להסיר מכשולים ולשמח את המבקרים שלך.

08 - לא לשכוח לטפל ב -SEO לוקאלי

גוגל מתאימה כעת תוצאות חיפוש למיקום של המחפש – גם אם הם לא מציינים את עירם או מחוזם בתיבת חיפוש. אל תחשוב להוסיף NAP לדפים שלך ולהוסיף את העסק שלך ל- Google לעסק שלי

רמז: לאחר שיצרת חשבון 'Google לעסק שלי', כדי להפיק ממנו את המרב: ראה את כל מיקומי ה- GMB שלך ואת כל ביקורות המשתמשים בלוח מחוונים אחד, גש לנתונים היסטוריים של GMB וחקר את רשימת המתחרים המקומיים שלך.

09 - רגל אחרי המתחרים שלך

יש אמירה חכמה: "זייף עד שתצליח!" זה לא אומר שעליך להעתיק את המתחרים שלך בכל מה שהם עושים. זה אומר שאתה צריך ללמוד הרבה מהאסטרטגיות שלהם (אם אתה יכול) וליישם רק את אלה שבאמת עובדים.

רמז: החדשות הטובות הן שאתה יכול לעשות הנדסה הפוכה של אסטרטגיות הקישור האחורי של המתחרים שלך.

10 - עקוב אחרי התוצאות

אל תשכח לנתח את הביצועים שלך על בסיס קבוע ולשנות את האסטרטגיה שלך אם זה לא עובד בשבילך.

רמז: הגדר את כלי מעקב הדירוג כדי לבדוק אוטומטית את דירוג מילות המפתח שלך על בסיס חודשי, שבועי או יומי (זמין בתוכניות בתשלום). ניתן גם לתזמן ביקורת SEO, בדיקות קישורים חוזרים ומשימות SEO אחרות.

ניתוח נתוני אתר