למידע נוסף על סבב הגיוס המוסדי של Elementor בסך 15 מיליון דולר בהובלת Lightspeed Venture Partners, ומה המשמעות של זה ענף בניית אתרים וקהילת Elementor.

מאמר זה תורגם מההכרזה של מנכ״ל אלמנטור לגיוס כספים, לצפייה בהכרזה המקורית – לחצו כאן.

אלמנטור סגרה גיוס של 15 מיליון דולר מחברת Lightspeed Venture Partners, אחת מחברות ההון סיכון המובילות בעולם (כפי שפורסם ב- TechCrunch).

זהו יום מיוחד עבור אלמנטור.

המימון של Lightspeed מביע אמון במערכת האקולוגית בקוד הפתוח ובחזון של Elementor

להעצים יוצרי אינטרנט מקצועיים על ידי פשטות קיצונית של בניית אתרים, מה שמאפשר לאנשי מקצוע באינטרנט לשחרר את הפוטנציאל היצירתי והעסקי שלהם.

עם הגיבוי של Lightspeed, אלמנטור מתכננים להגדיל את היכולות התפעוליות שלהם ולתמוך בקהילה המתרחבת ברמה המקומית והעולמית.

הם מתכוונים לחזק את תכניות ההדרכה והלמידה המקוונות, לחזק את התשתיות ולגייס יותר כישרון.

במקביל, אלמנטור תמשיך בפיתוח קווי מוצרים חדשניים חדשים, ובכך תשפר את פלטפורמת Elementor.

עם ההתקמדות לעתיד מזהיר, ראוי שנביט גם לאחור על כל מה שהושג ומה שהניע את הכל מלכתחילה.

אז בואו נסתכל על סיפור המקור של אלמנטור.

ההתחלה

תורגם מתוך Elementor.com

אני ובן זוגי אריאל יצאנו לבנות את חברת Elementor במטרה להתמודד עם האתגרים הטכניים והתלאות היומיומיות שעומד בפנינו בכל פרויקט תוך ניסיון לנהל סוכנות לפיתוח ועיצוב פרילנס משלנו.

משימוש בקוד בהתאמה אישית ובילוי שעות על שינויים בדפדפנים, נראה היה כי היות עסק רווחי לפיתוח אתרים היה בלתי אפשרי.

בהיותנו אם כל ההמצאה, החלטנו ליצור סביבת עבודה טובה ויעילה יותר עבור אנשי מקצוע באינטרנט, כולל עצמנו!

בניית אלמנטור בוורדפרס הייתה הבחירה המתבקשת עבורנו. היינו חברים (ומעריצים) פעילים בקהילה של וורדפרס, השתתפנו בפורומים, השתתפנו ב- WordCamps, תרמנו קוד ופיתחנו כמה פרויקטים של תוספים מצליחים למטרות רווח.

האמנו כי פרויקט הקוד הפתוח שלנו לא יכול למצוא בית טוב יותר מאשר וורדפרס.

בסופו של דבר הוצאנו את הגרסה הראשונה של Elementor ביוני 2016, ותוך 10 חודשים בלבד הגענו ל- 100K התקנות פעילות.

4 שנים קדימה מהירה ו- Elementor מפעילה כעת למעלה מ -4 מיליון אתרים, מונה מאות אלפי לקוחות פעילים ולמעלה מ -130K מנויים ב- YouTube.

אלמנטור היא כיום בונה האתר המוביל במאגר וורדפרס, עם צוות שגדל ל -130+ הפרוס ברחבי העולם.

עשרות קהילות חדשות התגבשו ברחבי העולם. קיימנו 140 מפגשים ברחבי 6 יבשות בשנה שעברה, ומתוכננים 500 מפגשים נוספים לשנה זו.

התגובה המוחצת גרמה לנו להבין שאלמנטור בהחלט לא היה רק ​​כלי, זו הייתה תנועה.

שיפרנו את חייהם המקצועיים היומיומיים של המשתמשים שלנו.

מפתחים החלו לשחרר מוספים, מעצבים יצרו תבניות, פרילנסרים צעירים הקימו את העסק שלהם באמצעות הפלטפורמה. הגענו למטרה שלנו וכל כך הרבה יותר.

החזון מתפתח: לידתו של יוצר האינטרנט

אלמנטור הציג מקצוע חדש: יוצר הרשת.

כאשר אלמנטור סייעה להפחית את החיכוכים וההגבלות הטכנולוגיות של העבר, היא פתחה במקביל אפשרויות חדשות לאנשי מקצוע שיכולים לנצל את היתרונות שלה.

להיות יוצר אינטרנט זה בר השגה.

צוותי שיווק יכולים להשתמש ביכולות העיצוב המושלמות של פיקסלים של Elementor כדי להביא את דפי הנחיתה שלהם לרמה אחרת.

מעצבי פרילנסרים יכולים להסתמך על תכונות שיווק כמו טפסים וקופצים ולהוסיף נדבך נוסף לשירותיהם.

מפתחים יכולים לבנות על הפלטפורמה כדי ליצור פתרונות מתקדמים עם פחות קידוד. כל איש מקצוע מוצא פרשנות ייחודית לאופן השימוש בפלטפורמה הכל-אחד.

הפרק הבא

כעת, לאחר שיש לנו גיבוי, אנו מחויבים עוד יותר לדרכנו. הגיבוי הזה לא נובע רק מהאנשים הנפלאים ב- Lightspeed,

אלא התמיכה של אינספור מפתחי תוספים, מנהיגי קהילות, YouTubers, סטארטאפים והכי חשוב משתמשי Elementor מרחבי העולם.

תוך שימוש במשאבים שלנו, אנו נמשיך לפתח באופן פעיל את קהילת הקוד הפתוח שלנו, שהיא המניע החזק ביותר שלנו לצמיחה.

למרות שהצוות שלנו עשוי להיות מוגבל במספר הפיצ'רים שאנו יכולים לספק, מפתחי צד שלישי עזרו לייצר מאות מוספים, וענו בעליזות לכל בקשת משתמש.

בנוסף, 70% מכל התכונות שאנו מפתחים מגיעים ישירות מבקשות התכונה של המשתמשים שלנו.

זה מייצר זרם קבוע של רעיונות והצעות חדשניות המניעות את היצירתיות של הפלטפורמה שלנו.

מלבד היתרונות הרגשיים של להיות חלק מקהילה וליצור מערכות יחסים, יש גם יתרון גדול בקבלת משוב ותובנות מאחרים.

לכן אנו מרחיבים את מאמצינו להקים קהילות מקומיות המפגשות במפגשים.

אנו גם נותני חסות גאים של WordCamps ומתכננים להמשיך לגבות אירועים ברחבי העולם.

זה דבר אחד לפתח פלטפורמה, ודבר אחר לגרום לאנשים להשתמש בה.

זו הסיבה שתוכן ההדרכה תמיד היה בראש סדר העדיפויות עבורנו.

לאורך תוחלת החיים הקצרה של Elementor, סרטוני YouTube שלנו נצפו למעלה מ 20 מיליון פעמים.

אנו רואים חשיבות רבה בהרחבת מאמצי ההדרכה שלנו, לתת ליצרני אתרים שואפים את המדריכים הנכונים להתחיל בהם, תוך בניית מיומנויות מתקדמות עבור אנשי מקצוע מנוסים יותר.

מעל לציפיות

עוד בשנת 2016, כאשר רק השקנו את Elementor, כתבנו מאמר המסביר מדוע בנינו את המוצר שלנו.

ציירנו תמונה ברורה של מה שניסינו להשיג: ליצור בונה עמוד רגיל עם זמן תגובה מהיר, עריכה חיה, ממשק משתמש אינטואיטיבי, עיצוב מושלם לפיקסלים ועקרונות חזקים של קוד פתוח.

מה שקבענו להשיג היה שאפתני, ולאורך כל השנים דאגנו לעמוד בעקביות בהבטחה זו.

כעת, עם המימון הנוסף שקיבלנו, יש לנו יותר אמצעים לעמוד בהבטחה ההיא, והדחף שלנו מעולם לא היה חזק יותר.

אנו רואים עתיד מאוד מזהיר עבור יוצרי אתרים, ואנו ששים להמשיך לעבוד עם כל אחד ואחת מכם כדי לגרום לשאיפות המקצועיות שלכם להתעורר לחיים.