10 צעדים פשוטים לבניית אתר מושלם ב2020

10 צעדים פשוטים לבניית אתר מושלם ב2020

יצירת אתר מצליח יכולה להביא את העסק שלך לרמה חדשה, ואתרך יכול לשמש כקטלוג מקוון של הצעות המוצרים והשירותים שלך ללקוחות חדשים ופוטנציאליים.

בנוסף, אתה יכול לשווק את הצעות העסק שלך לקונים פוטנציאליים נוספים על ידי פרסום האתר שלך באופן מקוון.

באמצעות מודעות בתשלום, ובדפוס על ידי הוספת כתובת האתר שלך לכרטיסי הביקור שלך, תוספות המוצר, חתימות דוא"ל ופריטים רלוונטיים אחרים.

 למרות שאתר מצליח לא נבנה ביום או שבוע, עם קצת זמן ומאמץ, אתה יכול ליצור אתר לעסק שלך ולהפוך אותו ליצרן כסף שמשאיר את המבקרים בלחיצה.

התחל עם הטיפים הבאים ליצירת אתר מצליח בעשרה שלבים פשוטים.

01. בנו אסטרטגיה סביב האתר או המוצר שלכם

כל אחד יכול לבנות אתר ולקדם אותו.

כיצד האתר שלך משתלב באסטרטגיית המותג במדיה של החברה שלך? אם אינך יודע, תתקשה להיות בעל אתר מצליח והאתר שלך עלול לפגוע בך.

אתר האינטרנט שלך הוא רק גורם אחד בבניית מותג המדיה שלך באינטרנט, אך עליך לזהות בבירור את תפקיד האתר שלך בתמונה הגדולה.

האם אתה רוצה שהאתר שלך ישמש כהרחבה לשקע המדיה המסורתי שלך, כמו קטלוג מקוון כגיבוי למאמצי המכירות האישיים שלך.

או שיעמוד בפני עצמו כמקור הכנסה או אולי סתם דרך נוספת להשיג את שם החברה שלך בחוץ בלי קשר לפוטנציאל ההכנסה?

02. הימנעו מטעויות בעיצוב האתר

תוכן נהדר ראוי לאתר טוב למראה.

אבל אתר מצליח מסתמך על יותר מאשר בחירות צבע טובות וגופנים יפים, וההופעות הראשונות נשענות גם באינטרנט.

אם מבקרים בפעם הראשונה מופגזים במודעות, לא מצליחים למצוא את התוכן שהם רוצים או שהאתר שלך לא מתעדכן לעתים קרובות, רוב הסיכויים שתאבד את המבקר הזה לנצח.

טעויות בעיצוב אתרים יכולות לעלות במבקרים באתר שלך, מה שמוריד גם את פוטנציאל הרווחים של האתר שלך.

03. תוכן חינמי או בתשלום

אם במקום למכור מוצרים או שירותים באתרכם, אתם מוכרים תוכן כמו ספרים אלקטרוניים הדרכה או קורסים חינוכיים.

ההחלטה אם להציע תוכן בחינם, תוכן בתשלום או שילוב של שניהם מהווה צעד מכריע בתוכניות האתר שלכם.

מבקרים מסוימים יפנו מהאתר שלך בשנייה שהם רואים שהם צריכים לשלם עבור התוכן שלך.

הצעת תוכן בחינם כטיזר עבור התוכן בתשלום שלך יכולה לעזור לך לבנות קהל ולהמיר את אותם משתמשים הצופים בסיפורים שלך בחינם ללקוחות משלמים שרוצים לקרוא את כל מה שיש לך להציע.

אתה יכול להציע מה שמכונה תוכן freemium, שמתחיל במבצע חינם הכולל כמה פעמונים ושריקות שהקורא יכול לשלם עבורן.

תוספות אלה בדרך כלל עולות פחות ואינן מציעות מידע רב כמו מוצר במחיר מלא.

בעוד שרוב משתמשי האינטרנט רגילים להשיג את התוכן שהם רוצים ולקרוא ללא עלות, דוח שפורסם לאחרונה מראה שיותר אנשים פותחים את דעתם והארנקים שלהם לאתרים עם קירות שכר כל עוד התוכן יציב.

ובכל זאת, עליך לשקול בזהירות את שלוש האפשרויות כדי להימנע מהלם את קוראיך עם שינוי גדול באתר שלך בהמשך הדרך.

04. יצירת תנועה באתר

האתר היפה והמעוצב ביותר לא יביא כסף אם אתה היחיד שמקליק בין הדפים.

להפוך להיות מקור מידע מספר 1 למשתמשים לוקח זמן, הרבה תוכן סולידי ותוכנית לטווח ארוך.

אלמנטים מרכזיים שבהם תוכלו להתחיל להשתמש באתר שלכם ברגע זה, כגון מילות מפתח ממוקדות שנוספו למאמרים באתרכם, כותרות מוצרים, תיאורי מוצרים וקישורי טקסט, יכולים להגדיל את התעבורה באתרכם ולהשיג אתכם בדרך.

מילות מפתח אלה עוזרות לקוראים למצוא את האתר שלך ביתר קלות בתוצאות חיפוש, ושומרות על זרימת תנועה המגיעה לאתרך מדי יום.

05. אלמנטים מושכים באתר

בעלי אתרים מתמקדים לעתים קרובות בהגדלת מספר המבקרים הייחודיים שלהם אך אינם מתמקדים בלחיצה עליהם ברגע שהם מגיעים.

אתר מצליח לא נוחת רק על אותה פגישה ייחודית של מבקרים, התוכן מניע את המשתמש ללחוץ עמוק יותר ויותר לאתר.

הפוך את האתר שלך לדביק, או גרם למבקרים אלה להיצמד, על ידי היצע של מוצרים מעולים ושפר את התוכן שלך.

השתמש בתמונות מושכות יותר, הוסף סקרים או שאלונים, הוסף בלוג עם בסיס מאמרים שימושיים בנושאים הרלוונטיים ללקוחות האתר שלך.

הוסף פריטים אחרים שיגדלו את הקליקים בצורה מקסימאלית ויבנו מבקרים באתר נאמנים בו זמנית.

06. השתמשו בטכניקות SEO

ישנם מיליארדי אתרים בחוץ שמתחרים על קליקים.

נחיתה במיקום העליון בדף אחד ממנועי החיפוש הגדולים אינה אפשרית ללא אופטימיזציה למנועי חיפוש.

שקעים מודפסים ומשודרים משתמשים בגישה שונה לחלוטין כדי למקד לקהל שלהם.

באופן מקוון, תוכן לא נקרא אם הוא לא מותאם כראוי לחיפוש.

כותבי התוכן של האתר שלך צריכים להבין ביסודיות כיצד להשתמש בטכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בכדי לכתוב את תוכן האתר שלך, או שלעולם לא תזכה למתיחה כלשהי בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

07. הפק הכנסות מבלי להבהיל את המבקרים שלך

כאשר אתרים התחילו לראשונה לצוץ באינטרנט, מנהלי אתרים רבים הסתמכו על מודעות באנר כדי לתמוך באתרים שלהם.

ואז חלונות קופצים, קילופי עמודים וכרזות מהבהבות הפכו לשימוש רב והתחילו להעמיס על משתמשי האינטרנט.

במהלך השנים צצו דרכים חדשות להרוויח כסף באינטרנט מבלי להפציץ את מבקרי האתר שלך במודעות מעצבנות.

גלה אפשרויות אחרות לייצור הכנסות מאתרים מלבד מודעות הבאנר הקלאסיות, כגון מכירת מוצרים אחרים והרווחת כסף – לדוגמא בשיווק שותפים.

יתכן שלא תתעשר בן לילה, אך תוכל לראות את התוצאות בשורה התחתונה.

08. הראו למפרסמים מה אתם יכולים לעשות עבורכם

זה נראה כמו דרך קלה להרוויח כסף.

הצע שטח מודעות באתר שלך.

שים עליו תג מחיר.

המתן למפרסמים שייעברו לאתר שלך.

אבל התחרות ברשת היא קשה.

למשוך מפרסמים ולשכנע אותם לפרסם באתר שלך בו הם צריכים לקנות שטח הפך קשה יותר ויותר, אפילו עבור אתרי האינטרנט המצליחים ביותר.

עליכם להראות למפרסם פוטנציאלי את היתרונות של מודעות מקוונות וכיצד מיקום באתר שלכם יכול לעזור לו להרחיב את העסק שלהם.

09. פתחו אסטרטגיה ברשת החברתית

העבר תנועה לאתר שלך באמצעות מדיה חברתית. עודד את המשתמשים שלך להשתמש ברשתות החברתיות כדי לגרום לקוראים לחזור לאתר שלך לקבלת החדשות.

השג מבקרים באתר באמצעות טוויטר ושפר את מודעות האתר שלך בפייסבוק כדי להחזיר את מבקרי האתר מספר פעמים ביום.

10. מדוד תנועה באתר

השתמש בכלים לניתוח אתרים כדי לעקוב אחר הרגלי המבקרים באתר שלך בזמן שהם עוברים את דרכם בתוכן שלך.

מעקב אחר דפוסים אלה נותן לך תמונה ברורה של מה עובד באתר שלך ומה לא.

אם נושאים מסוימים מניעים את המבקרים באתר שלך, אתה יודע שאתה יכול להגדיל את הקליקים על ידי מתן למשתמשים את מבוקשם.

אם יש לך אזורים אחרים באתר שלך שמתעלמים מהם באופן מעשי, אתה יכול להחליט אם ברצונך לשנות את התוכן או לבטל את הכיסוי העתידי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *