מעצב גרפי

צפו בתיק העבודות שלי,
מאמץ גדול, המון תמונות ועיצובים מרהיבים.

קצת עלי בנתונים ויש לא מעט 🙂

חשוב לי לציין שאני תמיד רואה את טובת הלקוח לפני הכל, החזון שלי הוא לגרום לך להיות מאושרים ולהנות מכל החוויה הזו עם המון חיוכים והנאה בלתי פוסקת,אז אם אתם מחפשים עוד צלם טעיתם במקום,אם אתם מחפשים חוויה, הגיע הרגע שלכם לבצע הזמנה ראשונה.

  • התמחות: מעצב גרפי
  • כתובת: שד׳ ההצלחה 3
  • שנות ניסיון: 7 שנים
  • טלפון: 03-938445
  • מייל: ArtDesgin@gmail.com
עבודה עם פוטושופ
78%
עבודה עם אילוסטריטור
69%
עיצוב תמונות
93%
תכנות
47%

עקבו אחרי:

אני מעוניין לשמוע ממך.

המוטו שלי

רגעים קטנים יוצרים חוויות גדולות,אז למה לא לתעד אותם בענק?

עבודות שלי ב- Instagram

אז ככה תבנו דפי נחיתה מדהימים באלמנטור

הגעתם עכשיו באמת לשלב המעניין, והוא איך לבנות דפי נחיתה מדהימים באלמנטור, כמו שעכשיו עברתם.

טוב להגיד  מדהים זה עניין של נקודת מבט, לפי דעתי בניתי פה אחלה דף נחיתה , גם השקתי בו לא מעט 🙂

אז לפני שנראה איך בונים דפים נחיתה באלמנטור, בואו נבין מה הם בכלל דפי נחיתה ולמה הם חשובים כל כך.

המרת מבקרים ללידים היא הצעד הראשון ביצירת קשר בין החברה שלך ללקוח פוטנציאלי – וכל מה שאתה צריך לדעת על דפי נחיתה וכיצד הם עובדים נכון נמצא כאן.

אז מה הם דפי נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד באתר שלך שנועד להמיר מבקרים להפניות. זה שונה מדפים אחרים באתר שלך בכך שהוא עומד בשני הקריטריונים הבאים:

  1. יש לו טופס המאפשר לך ללכוד את המידע של מבקר בתמורה להצעה רצויה.
  2. מטרתו היחידה של דף הנחיתה היא להמיר מבקרים להפניות (עמוד הבית עם הטופס עליו אינו נחשב כדף נחיתה מכיוון שהוא משמש גם למטרות אחרות).

במילים פשוטות, דף נחיתה הוא כל עמוד שיש עליו טופס ואינו כולל הסחות דעת אחרות.

אם אתה זוכר משהו מהמאמר הזה, זכור שכל דף באתר שלך ללא ניווט וטופס המשמש להמרת מבקרים להפניות הוא דף נחיתה, וכל אתר צריך שיהיה להם.

 

איך דפי נחיתה עובדים?

  1. אדם רואה קריאה לפעולה ומגיע לדף נחיתה עם טופס.
  2. האדם ממלא טופס, אשר ממיר אותם מבקר למוביל.
  3. לאחר מכן המידע משדות הטופס נשמר במסד הנתונים של הפניות.
  4. אתה משווק לאיש הקשר או להוביל על סמך מה שאתה יודע עליהם.

אם אתה משתמש בכלי אוטומציה שיווקית כגון HubSpot או Marketo, תוכל לראות איזו הצעה הובילה את ההפניה, מתי המרה, ואילו אינטראקציות אחרות היו באתר שלך. מידע זה יאפשר לכם לטפח את ההובלה הזו בצורה ממוקדת יותר בכך שיעזור לכם להחליט אילו פעולות שיווק המתאימות ביותר לנקוט.

מוביל מטופח צפוי להפוך למוביל מוסמך שיווקי (MQL) ולעבור דרך המשפך השיווקי מהר יותר. זה עוזר להראות את ההחזר על ההשקעה (ROI) של מאמצי השיווק שלך ושומר על צוות המכירות שלך מאושר.

אנו משתמשים בכסף מדי יום בכדי לשלם עבור סחורות ושירותים, ואת הרעיון של ערך כספי ניתן ליישם על הלוגיסטיקה שמאחורי דף נחיתה בכך שאתה מחליף מידע בעל ערך לא פחות ולא משנה באיזה צד של חילופי הדברים אתה נמצא. 

מבקר ימלא את הטופס בדף הנחיתה מכיוון שהוא מאמין שהתוכן שאליו הם ניגשים יהיה בעל ערך עבורו, ומשווק ישמח בשמחה את פיסת התוכן למבקר האתר מכיוון שהוא יכול להשתמש במידע החשוב שהמבקר מספק לו הטופס במאמצי השיווק העתידיים. זה מצב win-win.

איך עובד תהליך ההמרה

למרות שדף הנחיתה הוא המרכיב העיקרי בתהליך ההמרה, ישנם נכסים מרובים שפועלים יחד כדי להפוך את ההמרה שלך למוצלחת.

קריאות לפעולה (CTA): CTA הוא תמונה או שורת טקסט שמבקשים מהמבקרים שלך לבצע פעולה ספציפית. בדפי נחיתה, CTAs אומרים למבקר היכן עליהם ללחוץ כדי לגשת להצעה. 

ניתן למצוא CTAs בדפים באתר האינטרנט שלך שבהם התוכן מתאם להצעה שלך כמו גם בפוסטים רלוונטיים בבלוג התומכים בתוכן במסגרת ההצעה שלך. ככל שה- CTA מהדהד יותר עם דף הנחיתה ודפים אחרים שהוא מקודם עליהם, כך סביר יותר שהמבקרים יומרו.

דף נחיתה: דף הנחיתה עצמו הוא הבית של הטופס שממלא מבקר כדי לגשת להצעה. כאמור, מטרתה היחידה היא להסביר את היתרונות של הצעה נתונה ולעודד את המבקרים להמיר לידים. לאחר הגשת הטופס, יש להפנות מבקר לדף "תודה".

עמוד תודה: אף על פי שזמרת הודעת תודה מקוונת זמינה ברוב הכלים, מומלץ לספק לידך החדש שלך דף תודה ייעודי. דפי תודה כוללים כפתור "הורד עכשיו" שיכולים להוביל לידים חדשים כדי לקבל את ההורדה שהצעת בדף הנחיתה. 

בנוסף לאירוח ההצעה, דפי תודה הם דרך מצוינת להמשיך בתהליך ההמרה ולהעביר את ההובלה לאורך המשפך השיווקי. יש להציג הצעות משניות (מחקרי מקרה, התייעצויות, סמינרים מקוונים ועוד) באמצעות טופס אחר או CTAs ספציפיים בדף התודה כדי לעודד את ההובלה לאן ללכת.

מה אנחנו צריכים לפני בניית דפי נחיתה?

לפני שתוכלו לצלול בבניית דף הנחיתה, עליכם לוודא שעשיתם את כל מחקרי הרקע הדרושים בכדי להרכיב אותו בצורה יעילה.

לשם כך, הקפד לכסות את הדברים הבאים לפני שתתחיל לעבוד על דף הנחיתה עצמו.

הקונה פרסונה
פרסומות של קונים הן ייצוגים בדיוניים למחצה של הלקוחות האידיאליים שלך. 

הם יכולים להתבסס על מחקרי שוק ונתוני לקוחות עדכניים. כאשר הם עושים זאת היטב, הם יכולים לתת לך תובנות ברורות לגבי התנהגויות הלקוחות שלך וכיצד הם חושבים, מה שיאפשר לך לפתח את התוכן היקר ביותר שאתה יכול עבורם.

כשאתה יוצר את דף הנחיתה שלך, חשוב למקד אותו רק לאחת מהפרסומות שלך (אם יש לך יותר מאחת). אם תנסה להתאים את התוכן בדף הנחיתה למספר פרסומות, זה בהכרח לא יהדהד עם כולם ויפחית את הסיכויים להמרה.

כאשר אתה מכוון לפרסונה אחת, המאמצים שלך יהיו הרבה יותר ממוקדים ויעלו את הסיכויים שלך להמרה. עדיף להיות נישה וממוקדת מאשר לנסות לפנות להמונים במצב זה.

ההצעה:

הצעה היא משהו שנוצר כדי לספק ערך למבקרים באתר של הארגון, מלבד המוצרים או השירותים שהארגון מוכר. ההצעה יכולה להיות ספר אלקטרוני בחינם, סמינר מקוון, גיליון טיפים, מדריך השוואה, או כל דבר אחר שניתן להורדה ומידע על הענף בו אתם נמצאים. זה צריך ללכת יד ביד עם נקודת כאב מסוימת שהפרסונה של הקונה שלכם חווה כ כמו גם שלב מסע הקונה.

המסע של הקונה:

מסע הקונה הוא תהליך המחקר שעליו קונה פוטנציאלי מוביל לרכישה. ניתן לפרק אותו לשלושה שלבים שונים: שלב המודעות, שלב השיקול ושלב ההחלטה. יש ליצור סוגים שונים של תכנים לכל שלב מסוים במסע כדי לעזור לאנשים לעבור משלב לשלב. להלן פירוט של כל אחד מהם:

שלב מודעות: מבקר בשלב המודעות הביע תסמינים של בעיה או הזדמנות פוטנציאלית, אך לא יכול ממש לנקוב במה זו הבעיה. אדם בשלב זה מבצע מחקר רב כדי להבין את הסימפטומים שלהם ולהגדיר מה גורם להם. קטעי תוכן ליצירת אנשים ומיקודם בשלב זה כוללים ספרים אלקטרוניים, ניירות לבנים ומדריכים.

שלב התחשבות: בשלב השיקול, הלקוח הפוטנציאלי הגדיר בבירור את הבעיה או ההזדמנות שלהם, וכעת הם רוצים להבין מה הם יכולים לעשות כדי לפתור אותה. סוגי תוכן שכדאי ליצור לאנשים בשלב זה של מסע הקונה כוללים ניירות לבנים, סמינרים מקוונים ווידאו.

 

שלב ההחלטה (ידוע גם בשם שלב הכוונה): בשלב זה של המשפך, הסיכוי מכיר את אסטרטגיית הפיתרון שלהם ואת גישתם. בשלב זה הם מבצעים השוואות ספקים ומנסים לצמצם את רשימת הספקים לכמה מבחר לפני שהם יבחרו את הבחירה הסופית שלהם. לספק להם מחקרי מקרה, הדגמות ומידע על מוצרים בשלב זה תהיה החלטה נבונה.

בניית דפי נחיתה מעולים

ברגע שיש לך מחקר רקע, הגיע הזמן לחבר את דף הנחיתה. עם זאת, יש מתכון מיוחד (שהוקם ומשוכלל על ידי משווקים נכנסים בכל רחבי העולם) שעליכם לעקוב אחריו כדי להגדיל את הסיכויים שלכם להמרה בדף הנחיתה.

שיטות עבודה מומלצות לדף הנחיתה


צרו כותרת משכנעת:
עליכם לפתח כותרת שתתפוס את תשומת ליבו של המבקר מייד ותגרום לו לרצות להמשיך לקרוא. זה הדבר הראשון שהם יראו כשהם מגיעים לדף הנחיתה שלך, ואתה לא רוצה שזה יהיה האחרון.


העבר ביעילות את ערך ההצעה שלך: העברת הערך של הצעה בתמציתיות וביעילות היא מכריעה לפיתוח דף הנחיתה שלך. האם שמעת פעם על מבחן הבהוב? מבחן ההבהב מציין בעצם שאתה צריך להעביר את המסר והערך שלך לפני שהמבקר שלך יש זמן למצמץ – מה שאומר שיש לך כ 3-5 שניות. אם לא תעשה זאת בהצלחה, אתה מסתכן באבדן המרה זו; בדרך כלל לוקח מישהו "מצמוץ" אחד כדי להחליט אם הוא רוצה להישאר בדף הנחיתה שלך או לא.

כלול נקודות מפנה: מכל סיבה שהיא, אנו בני האדם אוהבים לערבב דברים ויש לנו טווח קשב קצר לדברים כמו דפי נחיתה. כדי להעסיק את הקורא שלך, הימנע מכתיבת פסקאות ארוכות בדף הנחיתה שלך. במקום זאת, כתוב סיכום קצר של ההצעה, ומתחת לסיכום, פרט את נקודות הכדור של מה שהמבקר יכול לצפות לקרוא על ידי הורדת החומר. הצגת מידע זה כנקודות תבליטים תמשיך להיות מעורבת בקורא ובנוסף תתן להם תצוגה מקדימה של העתיד לבוא, מה שיכול לפתות אותם להמרה.

בנה את הטופס: כשאתה יוצר את הטופס לדף הנחיתה שלך, שים לב למספר שדות הטופס שאתה כולל. מספר שדות הטופס שיש לך צריך להיות מתואם עם שלב מסע הקונה. בדרך כלל, עבור קטע מודעות, אתה מעוניין לשמור על טפסים קצרים ולקבל מידע בסיסי כגון שם וכתובת דוא"ל. ככל שהתוכן שלך נמצא בהמשך המשפך, כך שדות שאתה צריך לשקול להוסיף כמובילים מתקרבים יותר לקנייה. לאחר שהם נמצאים בשלב ההחלטה, תרצו לקבל מהם מידע נוסף שיעזור לאיש המכירות להבין את איש הקשר טוב יותר, כך שיוכלו לסגור את המכירה בצורה טובה יותר.

הסר את ניווט האתר: בעת בניית דף הנחיתה שלך, ברצונך להסיר כל אפשרות שהמבקרים שלך עוזבים את הדף. על ידי הסרת הניווט באתר מדף הנחיתה שלך, אתה מאפשר למבקר שלך להתמקד אך ורק בתוכן העומד בפניך, במקום להסיח את דעתך על ידי קישורים מפתים אחרים באתר שלך.

הכנס תמונות: מי לא אוהב דימוי טוב? הקפד לכלול תמונה רלוונטית ומרתקת בדף הנחיתה שלך כדי לצייר את המבקר. אנשים נוטים להישאר בדף אם קיימת תמונה שובה לב.

הוסף סמלי שיתוף חברתי: למרות שכדאי להסיר את כל הניווט מדף הנחיתה, חשוב לכלול סמלי שיתוף חברתי כדי שאנשים יוכלו לשתף את דף הנחיתה עם אחרים על פני הפלטפורמות החברתיות שלהם. עם זאת, ודא שכאשר אתה לוחץ על הסמל הוא נפתח בכרטיסייה או חלון חדש. אינך רוצה להפנות אנשים הרחק מהדף, אך אתה רוצה לתת להם אפשרות ברורה לקדם אותו.

ספק המלצות כאשר הן רלוונטיות: בימינו אנשים תמיד בודקים ביקורות על מוצרים ושירותים לפני שהם מבצעים רכישה, וזה יכול לחול גם על דפי הנחיתה. אך אל תכלול המלצה שרק קשורה במעורפל להצעה שלך. וודא שזה מתקשר ישירות למה שאתה מקדם. אם זה לא, עדיף להשאיר אותו. עצה זהה לגבי הצבת פרסים ושבחים בדף שלך.

וודא שההוראות שלך על השלבים הבאים ברורות: טופס בדף נחיתה מרמז בדרך כלל כי עליך למלא אותו, אך הקפד לכלול עותק שמציע זאת גם בדף הנחיתה שלך (בדרך כלל בסוף סוף העותק שלך). זה יכול להיות דבר פשוט כמו "לגישה לספר האלקטרוני, מלא את הטופס מימין." זה פשוט, אבל זה נותן למבקרים שלך הוראות ברורות לגבי הצעדים הבאים, אשר יגרמו להם סבירות גבוהה יותר להמרה.

רמזים מועילים:


להלן מספר עצות שיש לקחת בחשבון שיכולות לעשות את כל ההבדל עבור דף הנחיתה שלך:

הגהה: הלוואי וזו הייתה נתון, אך למרבה הצער, זה לא תמיד המקרה. אתה צריך להראות אמין כשמישהו יבקר בדף הנחיתה שלך. אם אתה מתערבב שם ושם, זה נראה מרושל ויכול להרתיע אנשים מלהתגייר. בדוק שוב את כל מה שנמצא בדף הנחיתה שלך. אם אתה יודע שאתה גרוע בעריכה, בקש ממישהו אחר לעשות את זה. זה חשוב.


המטרה לשמור את העותק שלך מעל לקפל: למרות שזה לא כלל משובץ באבן, ככל שההעתק בדף הנחיתה ארוך יותר, כך סביר להניח שתוכל לשמור על תשומת הלב של מישהו. כוון להיות תמציתי בהודעה שלך ולהשאיר את הכל מעל לקיפול.


בדוק את דף הנחיתה שלך: שוב, אתה חושב שזה נתון, נכון? זה לא. לאחר שפיתחת CTA המקשר לדף הנחיתה שלך ועמוד תודה שאליו מפנה דף הנחיתה, בדוק את התהליך המלא. לחץ על ה- CTA, מלא את הטופס והורד את ההצעה בדף תודה. וודא שכל הצעדים מתקיימים מנקודת מבט של משתמש, ואשר שפרטי הקשר שלך נשמרו במסד הנתונים כדי להבטיח שהכל יתפקד מבחינה מאחורי הקלעים.

עצות לקידום

תפקידך לא נגמר ברגע שדף הנחיתה הושלם. למעשה זה רק התחיל. אתה צריך לגרום לאנשים להציג את דף הנחיתה שלך – אחרת, מה הטעם ליצור אותו? להלן המלצות מובילות לקידום דף הנחיתה שלך.

CTAs: כאמור, CTAs הם דרך נהדרת לקדם תוכן של דפי נחיתה. זכור, ה- CTA צריך להדהד עם התוכן שהוא חי עליו ועם דף הנחיתה. ככל שנכסים אלה מגובשים יותר, כך סביר יותר שאנשים יתגיירו. הצב את CTAs בדפי האתר עם הרבה ביקורים הרלוונטיים להצעה ובפוסטים בבלוגים התומכים בהצעה.


אימייל: דוא"ל הוא דרך נהדרת לקדם את דף הנחיתה שלך. שלח דוא"ל לקידום לרשימה ממוקדת לעומת בסיס נתונים שלם בדוא"ל. ככל שהרשימה ממוקדת יותר ביחס לדף הנחיתה שלך, כך הסיכוי גבוה יותר שאנשים יתגיירו. אל תרגיש שאתה צריך להמציא מחדש את הגלגל עם זה; חלק ניכר מתכני דף הנחיתה ניתנים להחלפה חוזרת להודעות דוא"ל.


מדיה חברתית: כפי שאתה בטח מודע, חברתית היא כלי נהדר להפצת המילה על התוכן שלך. עם זאת, נאמר לחכם: אל תקדם בכל פלטפורמה כי זה מה שאתה חושב שאתה אמור לעשות. בחר בפלטפורמות הבודדות שבהן אתה יודע שהפרסומות שלך הן וקידמו בכבדות בפלטפורמות הללו. אל תקדם בדף פייסבוק רק בגלל שכולם עושים זאת – חשוב אם הפרסומות שלך הן משתמשי פייסבוק מושבעים. אם לא, סביר להניח שתחפש במקום אחר.

נתחו את התוצאות

ברגע שהקמפיין שלך פועל והתנועה מועברת לדף, חשוב לא רק להישען לאחור, להירגע וליהנות מהמופע. בדוק בתוצאות של דפי הנחיתה שלך לעתים קרובות, אך לא בצורה מוגזמת. אתה רוצה לשים לב לטרנדים ולאירועים משמעותיים המתרחשים לאורך זמן ולא לתנועה והמרה יומיומית, שיכולים לנוע מאוד ולא מספקים לך הרבה נתונים שמישים וניתנים לשימוש.

להלן דברים אחרים שכדאי לזכור בעת ניתוח דף הנחיתה שלך.

שאלו את עצמכם, "האם ההצעה שלי ממשיכה לעלות ביצועים חודשיים לאורך חודש?" אם לא, מה השתנה?


אם יש לך הרבה הצעות שונות עם דפי נחיתה, השווה ביניהן זו לזו ובדוק אם אתה יכול להבין דוגמה מדוע חלקן משיגות ביצועים טובים יותר מאחרות.
אם יש לך דף נחיתה אחד שביצועיו טובים במיוחד, קידם מחדש את התוכן ובדוק אם אתה יכול להשיג עלייה באנשי הקשר מזה.


כשאתה מבצע שינויים בדפי הנחיתה שלך (למשל, העתק, תמונות, שדות טפסים), הקפד לשנות דבר אחד בכל פעם ולבדוק לזמן מה. ככה תוכלו לזהות מה משפיע באופן ספציפי על הביצועים ולבדל את זה. אם תשנה מספר דברים בבת אחת, לא תדע איזה שינוי או שינויים השפיעו על דף הנחיתה ולא תוכל להחיל את הידע הזה על דפי נחיתה עתידיים.