9 ערכות הנושא הטובות ביותר עבור WooCommerce למשתמשי אלמנטור

9 ערכות הנושא הטובות ביותר עבור WooCommerce למשתמשי אלמנטור

תוכן עניינים

טעינה מהירה, גמישות ורמת האינטגרציה עם WooCommerce הם מכריעים בעת ההחלטה על בחירת ערכת נושא WooCommerce.

להלן רשימה של עשרה ערכות נושא מעולות ליצירת חנות WooCommerce, מיטבית לטעינה מהירה, וממוטבת להמרה.

מחפשים את ערכת הנושא הטובה ביותר של WooCommerce בכדי להניע את פרויקט הבא שלכם?

בפוסט זה ריכזנו עשרה נושאים מעולים שיעזרו לכם ליצור חנות WooCommerce עם טעינה מהירה, יפה וממוטבת להמרות.

כל הנושאים הללו עובדים בצורה מושלמת עם אלמנטור, ורובם מציעים גרסה חינמית ב- WordPress.org.

התחילו לקרוא ככה שתוכלו להתחיל למכור!

מה עושה ערכת Woo כל כל טובה?

"הטוב ביותר" הוא מטבעו דבר סובייקטיבי, לכן לפני שנתחבר לנושאים של WooCommerce, בואו נדבר על מה צריך להיות בערכת נושא WooCommerce טובה ומדוע בחרנו את הנושאים ברשימה זו.

בראש ובראשונה ערכת נושא WooCommerce טובה צריכה להיטען במהירות.

זמני טעינת העמודים חשובים לכל אתרי וורדפרס, אך במיוחד לחנויות WooCommerce.

לא רק זמני טעינת העמודים משפיעים על חוויית המשתמש שלכם ועל דירוג SEO, אלא שהם יכולים גם להשפיע ישירות על יחס ההמרה של החנות.

אז לא משנה כמה ערכת נושא נראת נהדרת, זה לא הופך אותה לטובה אם היא לא מותאמת לפחות בצורה הגונה לביצועים.

שנית, יש גמישות.

אתם רוצים להיות מסוגלים להתאים אישית את תוכן של העיצוב שלכם שיתאים לחנות.

מרבית הנושאים הללו כוללים הגדרות מפורטות בהתאמה אישית ו / או שילובים עם אלמנטור כך שתוכלו להתאים בקלות כל היבט קטן בחנות שלכם.

סוף סוף יש את האינטגרציה של WooCommerce עצמה.

כמעט כל נושא בימינו מציג "תואם WooCommerce" ברשימת התכונות שלו.

אבל יש הבדל גדול בין "יש CSS בסיסי למוצרי WooCommerce" לבין "יצירת חווית קנייה נהדרת".

ערכות הנושא של WooCommerce בקטגוריה האחרונה עוברות מעל לתכונות כמו:

  • אופטימיזציה לדף הצ׳קאוט
  • תגיות אמון
  • אופטימזיציה הוספה לעגלה
  • פילטרים
  • תצוגה מהירה של המוצר
  • תגי מכירות גמישים

10 העיצובים הטובים ביותר של WooCommerce בשנת 2020

1. Elementor Hello + Theme Builder

אם אתה רוצה את הדרך הגמישה והקלילה ביותר לעצב את חנות WooCommerce שלך, אתה יכול להשתמש בערכת הנושא Elementor Hello בתוספת Elementor Pro Theme / WooCommerce Builder.

Elementor Hello מספק בסיס סופר קל.

לאחר מכן, תוכל להשתמש בווידג'טים הייחודיים של WooCommerce ותכונות תבניות ב- Elementor Theme Builder כדי לעצב את דפי החנות ואת דפי המוצר שלך.

עם ווידג'טים ייעודיים לפרטי מוצר בודדים, כמו מחירים והוספת לחצני עגלה, יש לך שליטה מלאה על מראה הדף של החנות ודפי המוצר שלך.

עם זאת, דבר אחד שיש לקחת בחשבון בגישה זו הוא שתצטרך להשתמש ב- CSS כדי לעצב את עגלת הקניות ואת דפי הקופה שלך.

אם זו בעיה עבורך, אתה עדיין יכול לשייך את Elementor WooCommerce Builder לאחת מערכות הנושא האחרות והקלות ברשימה זו.

באופן זה, אתה יכול להשתמש בערכת נושא WooCommerce ייעודית כדי לשלוט בדפי העגלה והקופה שלך, תוך שמירה על הגמישות של WooCommerce Builder של אלמנטור לעיצוב דפי המוצר ודפי החנות שלך.

לדוגמה, Elementor WooCommerce Builder מתיישב בצורה מושלמת עם שלושת הנושאים הבאים ברשימה זו (ועדיין תוכלו להשתמש בה עם כל שאר הנושאים).

2. GeneratePress

GeneratePress היא ערכת נושא פופולרית קלה לשימוש רב תכליתית עם תאימות WooCommerce.

בנוסף לטונות רבות של אפשרויות כלליות, GeneratePress מעניקה לך גם הגדרות WooCommerce מפורטות בהתאמה אישית של וורדפרס, שם אתה יכול להגדיר את הכל, החל מעגלת הקניות הנפתחת למצב קופה ללא הסחה.

GeneratePress כולל גם כמה תכונות אחרות של WooCommerce נחמדות כמו:

  • הצג תוספת ללוח העגלה.
  • עמודות מכירה נמכרות להתאמה אישית / עמודות מוצרים קשורים.
  • פירורי לחם של WooCommerce.
  • GeneratePress כולל אתרי הדגמה שנבנו מראש על בסיס Elementor, אך אתר הדגמת המסחר האלקטרוני היחיד מסתמך על עורך החסימה (אם כי אתה עדיין יכול להתאים אותו ל- Elementor).

ערכת הנושא העיקרית של GeneratePress זמינה ב- WordPress.org, אך תצטרך GP Premium כדי לגשת להגדרות WooCommerce. GP Premium עולה 49.95 $.

3. Neve

נווה היא ערכת נושא טעינה מהירה רב תכליתית עם תאימות WooCommerce מלאה ואתרי הדגמה הניתנים לייבוא ​​המופעלים על ידי אלמנטור.

אם אתה רוצה לראות את נווה בפעולה בחנות WooCommerce גדולה למדי, תוכל לבדוק באתר GhostBed.

נווה מציעה תאימות WooCommerce מלאה בגרסתה החינמית ב- WordPress.org, אך לשילוב WooCommerce העמוק ביותר, תרצה להקדים את Neve Pro.

החל מ- $ 39, Neve Pro מוסיף מודול WooCommerce Booster שמעניק לך המון אפשרויות חדשות בהתאמה אישית כדי לשלוט בדפי החנות, המוצר, והעגלה / הקופה שלך.

נווה כוללת גם מספר אתרי הדגמה הניתנים לייבוא ​​מסוג WooCommerce הניתנים לייבוא, כולל רבים המופעלים על ידי Elementor.

4. Jupiter X

Jupiter X היא ערכת נושא וורדפרס רב תכליתית ומדהימה עם מעל 270 תבניות שנבנו מראש וכל אלה מופעלים על ידי הגדרות ההתאמה האישית המפורטות של אלמנטור ו- Jupiter X.

זה לא ממש קל כמו אסטרה או OceanWP, אבל זה עדיין צריך להיות מהיר מספיק לחנות מסחר אלקטרוני וזה מפצה עם כמה אתרי הדגמה מדהימים באמת.

למעשה, אתה מקבל 40+ אתרי הדגמות למסחר אלקטרוני, המספר הגבוה ביותר של אפשרויות בכל נושא ברשימה זו.

כדי לשלוט עוד יותר על החנות שלך, אתה מקבל המון תכונות ספציפיות למסחר אלקטרוני בהתאמה אישית של WordPress.

יופיטר X מגיע רק בגרסת פרימיום – זה יעלה לכם 59 דולר עבור הנושא וכל אתרי ההדגמה.

5. Woostify

Woostify היא ערכת נושא WooCommerce קלת משקל שמתמקדת 100% במסחר אלקטרוני.

בגישה שלה, היא דומה לאסטרה ו- OceanWP … אבל זה רק מסחר אלקטרוני, בעוד שערכות נושא אלה עוסקות ם באתרים שאינם מסחר אלקטרוני.

ככזה, Woostify מגיע עם מספר תכונות ספציפיות למסחר אלקטרוני כגון:

  • תוסף לעגלה של אייאקס (עם לוח להחליק).
  • דוגמיות וריאציה מובנות של מוצר.
  • השלמה אוטומטית של חיפוש מוצרים.
  • תצוגה מהירה של המוצר.
  • כפתור קנה עכשיו (לוקח משתמשים היישר לדף הקופה).
  • טיימרים של דחיפות ספירה לאחור.
  • תרשימים בגודל מובנה.
  • מעבר לכל התכונות הללו, Woostify כוללת גם מספר אתרי הדגמה שנבנו מראש עבור נישות שונות. העניין הגדול הוא שרבים מאתרי ההדגמה הללו בנויים עם Elementor, מה שמקל עליכם להתאים אישית.

גרסת הליבה של Woostify זמינה בחינם ב- WordPress.org. ואז, Woostify Pro מתחיל ב 39 $.

6. Shoptimizer

Shoptimizer היא ערכת נושא רב תכליתית.

במקום זאת, היא ממוקדת -100% ב- WooCommerce.

מעבר לטביעת רגל קלה, אחד הדברים הבולטים הוא ההתמקדות שלה באופטימיזציה של שיעורי המרות.

זה מיישם מספר טכניקות מגובות נתונים שנועדו להגביר את המכירות. לדוגמה:

  • קופה אופטימלית ללא הסחת דעת.
  • מיקרוסקופיה נחמדה תחת כפתור הוספה לעגלת הקניות בה תוכלו להוסיף פרטים על מדיניות המשלוח והחזרה (הגורמים השכיחים לנטישת עגלת הקניות).
  • סרגל דביק עם פרטי מוצר וכפתור הוספה לעגלת הקניות המוצג כאשר גולשים על ידי המשתמשים.
  • סמוך על תגי עגלת הקניות ודף הקופה.
  • טיימרים לספירה לאחור של מכירות.
  • מוני מניות מונפשים (למשל, "נותרו רק 12 פריטים").
  • חיפוש מוצרים אוטומטי אחר.
  • כל תוכן ההדגמה בנוי גם באמצעות Elementor, מה שאומר שמאוד קל לך להתאים אישית את הכל באמצעות גרירה ושחרור.

Shoptimizer מגיע רק בגרסת פרימיום. מחיר המחירון שלה הוא 99 $, אך בדרך כלל תוכלו למצוא אותו במכירה במחיר של $ 59.

7. Astra

אסטרה היא עוד ערכת נושא של וורדפרס קלה המציעה אינטגרציות הדוקות הן עם WooCommerce והן עם Elementor.

בנוסף לשפע של תכונות ספציפיות ל- WooCommerce, אסטרה מגיעה גם עם אתרי הדגמת WooCommerce שנבנו מראש, שרבים מהם מופעלים על ידי אלמנטור להתאמה אישית קלה.

אסטרה מציעה תאימות WooCommerce בגרסה החינמית ב- WordPress.org. עם גרסה זו תקבל:

  • עגלה נפתחת ידידותית למשתמש.
  • פקדים ייעודיים לדף החנות שלך בהתאמה אישית.
  • בועות מכירות בהתאמה אישית.
  • עיצוב מסחר אלקטרוני ידידותי לנייד.

אם תשדרג ל- Astra Pro, תקבל גם תכונות WooCommerce נוספות כמו:

  • אפשרויות נוספות לקופות – תשלומים ללא הסחת דעת ושני שלבים.
  • אפשרויות גלריה נוספות בדף המוצר הבודד.
  • גלילה אינסופית למוצרים.
  • תצוגה מהירה של המוצר.
  • סרגל צד מחוץ לקנבס עבור מסנני מוצרים.

8. Airi

Airi היא ערכת נושא של וורדפרס רב תכליתית קלת משקל עם תמיכה מובנית עבור אלמנטור ו- WooCommerce.

היא לא מציעה הרבה תכונות ספציפיות ל- WooCommerce כמו שאר הנושאים, אבל זה מגיע עם אתר הדגמה WooCommerce הניתן לייבוא ​​ממש, שמופעל על ידי אלמנטור.

אם אתה רוצה משהו קל משקל ומינימלי שאתה יכול לבנות עליו עם אלמנטור, איירי היא אפשרות נהדרת.

9. Phlox

פלוקס היא ערכת נושא גמישה שתוכנה במיוחד להתאמה עם אלמנטור.

ראשית, פלוקס מגיעה עם כמה אתרי הדגמה של מסחר אלקטרוני היבוא, שכולם בעלי מראה מודרני נהדר.

כולם בנויים גם עם אלמנטור, שמציעה התאמה אישית קלה לפי הצורך.

מעבר לאתרי הדגמת המסחר האלקטרוני למראה טוב, פלוקס מגיעה גם עם:

  • פריסות מרובות של דפי מוצר.
  • תצוגה מהירה של המוצר.
  • עגלת קניות נפתחת.
  • הוסף להתראה לעגלה.
  • ערכת הנושא העיקרית של פלוקס זמינה בחינם ב- WordPress.org.

אתה גם מקבל גישה לכמה אתרי הדגמה חשובים שונים בחינם (למרות שחלקם בתשלום).

מעבר לכך, פלוקס פרו עולה 39 דולר.

לסיכום

אחרי שסקרנו את כל ערכות הנושא המדהימות האלה, והבנו כיצד אנחנו יכולים להתחיל לפתוח חנויות למסחר אלקטרוני ברמה הגבוהה ביותר.

כל מה שנשאר לנו לעשות עכשיו זה באמת לבחור ערכה ולהתחיל לתכנן את החנות שלנו בצורה הטובה ביותר.

כפי שראיתם למעלה כל ערכה מציעה מגוון גדול של אפשרויות אנחנו רק צריכים לבחור איזו אפשרות הכי טובה עבורינו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *